תקנון
שלום וברוכים הבאים לאתר האינטרנט של ״ווקי טוקי״, אנא קראו בעיון את תנאי הרכישה באתר:
-
רכישות באתר מהוות הסכמה לתנאי תקנון המעודכן באתר בעת הרכישה
-
ל״ווקי טוקי״ שמורה הזכות לעדכן ולשנות את התקנון מעת לעת כפי שתראה לנכון
-
רכישת המוצרים באתר מהווה הסכמה לכך שהובן טיב המוצר, זמן אחריות ואופן מימוש האחריות
-
בעת מילוי ההזמנה באתר חובה למסור פרטים אמיתיים ונכונים, יש למלא פרטי מגורים מלאים לרבות דירה וקומה.
-
האחריות לכל המוצרים המופיעים באתר היא בהתאם לתנאי האחריות של יבואן המוצר ותינתן על ידו בהתאם לחוק.
- במוצרים המגיעים מפירוק ערכה כגון אוזניות איירפודס בודדות ובתי טעינה אין אפשרות להחזיר לאחר קבלת המוצר מאחר ובשביל אספקת מוצרים אלה נפתחת ערכה מלאה והיא לא ניתנת למכירה מחדש.
-
תנאי אחריות בסיסיים:
-
-
- אין אחריות על שבר
- אין אחריות על קורוזיה
- אין אחריות על מכשיר שנפתח על ידי לקוח או במעבדה לא מורשית מטעם נותן האחריות
- אין אחריות על תוכנה במידה והלקוח ניסה לצרוב תוכנה או לבצע רוט למכשיר.
7. במידה ונפלה טעות אנוש בהקלדה של מחיר באתר או תאור המוצר תהיה לנו הזכות לבטל את הרכישה באופן חד צדדי.
8. המחירים המוצגים באתר כוללים מע״מ
9.באמצעות האתר ניתן לרכוש מוצרים עד גמר המלאי. היה ולאחר המכירה התברר כי המוצר אזל מהמלאי בשל נסיבות שלא היו ידועות בעת ביצוע ההזמנה, החברה תודיע לרוכש תוך 5 ימי עבודה כי המוצר אינו במלאי. במקרה שכזה החברה תודיע לרוכש על ביטול המכירה או לחילופין תציע לו מוצר חלופי.
10. ניתן לבטל רכישה שבוצעה באתר זה בהתאם לחוק הגנת הצרכן. על הרוכש לבדוק את המוצר מיד עם הגעתו.
תקנון משלוחים:
1. מוצרים הנרכשים דרך האתר נשלחים דרך חברת HFD, דואר ישראל או GetPackage לפי בחירת הלקוחות בעת ההזמנה.
2. שרות המשלוחים מוענק בכל הארץ, עם זאת מקומות מרוחקים או מעבר לקו הירוק יכולים לקחת זמן רב ממצוין באתר.
3. על הלקוח להיות זמין בטלפון שהוא מוסר בדף רכישת המוצר, על מנת שחברת המשלוחים תוכל לתאם איתו את מסירת
המוצר. במידה והלקוח לא יהיה זמין או לא ימסור כתובת נכונה, לא ייספרו הימים לצורך זמן אספקה של המוצר.
4. יש לפתוח אתה החבילה מיד עם קבלתה ולבדוק אם היא התקבלה בשלמותה ולא חסרים פריטים כלשהם. במידה והתכולה לא נכונה יש לייצור קשר מיד עם החנות.
5. בבחירת שליחות לנק' איסוף, במידה ונקודת איסוף תהיה מלאה תתכן העברה של המשלוח לנקודת איסוף הקרובה לבית הלקוח ככל האפשר.
6. אנו נעשה כל מאמץ לעמוד בזמני האספקה המצוינים באתר. עם זאת, ייתכנו עיכובים עקב גורמים שאינם תלויים בנו, כגון עומסים חריגים בחברות השליחויות, תנאי מזג אוויר, או גורמים אחרים בלתי צפויים.
במקרה של איחור באספקה, הלקוח יוכל לפנות אל שירות הלקוחות לבירור סטטוס ההזמנה. איחור של עד 3 ימי עסקים מהמועד שהובטח לא ייחשב כהפרה של ההסכם מול הלקוח. באיחור העולה על 3 ימי עסקים, תיבחן כל פנייה לגופה, ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לפצות את הלקוח בהתאם לנסיבות.